Retourneren & Ruilen
Wilt u een artikel retourneren of ruilen?
Dan vernemen wij dat graag van u!
Graag ontvangen we een emailbericht van u zodat we weten wat we van u retour kunnen verwachten. Voor een snelle verwerking is het belangrijk dat u uw gegevens zo compleet mogelijk aan ons doorgeeft:
- Vermeldt bij al uw correspondentie de naam waaronder de bestelling geplaatst is.
- Vermeldt bij al uw correspondentie uw ROLITHSHOP-bestelnummer.
- Specificeer in uw correspondentie de artikelen die u wilt retourneren.
Binnen deze termijn kunt u de producten retourneren.
De procedure voor retourzending is als volgt:
✔ Voorwaarden voor het retourneren van producten
- Product dient nieuw en in originele staat te zijn.
- Product dient in originele verpakking te zitten.
- Product dient ongebruikt en ongeopend te zijn.
- De verpakking van het product mag niet vervuild zijn.
- De verpakking mag niet kapot zijn.
- Retournering dient plaats te vinden binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
Voldoet uw retourzending niet aan bovenstaande criteria, dan kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen.
✔ Zorgvuldig inpakken van de te retourneren artikelen
✔ Maak een pakbon en controleer deze!
Vermeld op een papier uw naam en uw ROLITHSHOP-bestelnummer en noteer de artikelen die u retourneert.
ADVIES: Controleer de pakbon op juistheid!
Nadat de pakbon gecontroleerd is op juistheid, de pakbon in de doos toevoegen, zodat we exact weten van wie de retourzending afkomstig is en welke artikelen wij in de doos zouden moeten aantreffen.
Treffen wij geen gegevens aan in het retourpakket, dan kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen!
✔ Verzending van het retourpakket
Mercuriusweg 2a
3113 AR SCHIEDAM
Na ontvangst van het retourpakket ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
✔ Terugstorting van het aankoopbedrag
✔ Wilt u het product ruilen?
Wilt u het product om een of andere reden ruilen?
Nadat wij uw pakket hebben ontvangen, verzenden wij uw 'nieuwe' bestelling.
- Is het nieuwe artikel goedkoper?
Dan ontvangt u het restbedrag terug op uw rekening. - Is het nieuwe artikel duurder?
Dan ontvangt u van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag.
Na het ontvangst van uw betaling, verzenden wij het 'nieuwe product' naar u toe.
Vragen?
Stuur ons een emailbericht.