Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Om snel over uw bestelling te beschikken zijn enkele faktoren van belang: uw betalingswijze, tijdstip van bestelling en de voorraad van het product. Peek Polish hebben we eigenlijk altijd wel op voorraad!
Ons streven is u de volgende werkdag al van uw bestelling te voorzien
Wanneer wij uw bestelling en betaling ontvangen hebben verzenden wij uw bestelling dezelfde werkdag naar u toe. Enige beperkende factoren hierin zijn het tijdstip van uw bestelling en of het product op voorraad is.
Indien het door u bestelde product niet op voorraad is, laten wij u weten dat uw bestelling zo spoedig mogelijk verzonden wordt. Normaal gesproken duurt dat niet lang en zal uw bestelling binnen enkele dagen verzonden worden.
Heeft u voor 14:00 besteld en betaald?
In de middag, tussen 14:00 a 15:00, haalt de koerier de pakketten bij ons op. Bestellingen die daarna binnen komen, worden de volgende werkdag verzonden.
Bestellingen binnen Nederland worden normaliter de volgende werkdag afgeleverd.
Bestellingen in het buitenland (Europa) circa 2 dagen..
Wat is de snelste bestelmethode?
De snelste manier van bestellen is het online plaatsen van uw bestelling en het online betalen via iDeal (Nederland) of BanContact Mr Cash (Belgie).
Voorraad
Wij hebben een ruim assortiment (zie ook onze andere webshops) en daardoor veel op voorraad om zo snel mogelijk te kunnen leveren, maar het kan uiteraard gebeuren dat iets net niet op voorraad is. Verfproducten echter houden wij bijvoorbeeld niet grootschalig op voorraad o.a. om de klant van een 'zo vers mogelijk verfproduct' te voorzien. Het is vaak een kwestie van 1 of enkele dagen voor de voorraad weer aangevuld is.
Aflevering van uw pakket
Na ontvangst van uw bestelling & betaling pakken wij uw bestelling in. In de loop van de middag zullen wij de voor u bestemde zending aan GLS overdragen welke de aflevering zal verzorgen. De pakketbezorger van GLS zal deze zending doorgaans de eerst volgende werkdag bij u aanbieden.
U ontvangt een emailbericht met een weblink waarmee u de zending online kunt volgen op GLS Track & Trace.
Wilt u een indicatie van het aflevertijdvenster? Bent u niet thuis op de verwachtte afleverdatum?
Particulieren kunnen gebruik maken van de GLS FlexDelivery-Service, u kunt op deze wijze kosteloos een alternatieve afleveroptie kiezen:
- Aflevering bij een GLS PakketShop naar keuze - u bepaalt zelf wanneer u de zending ophaalt.
- Aflevering op een andere datum, eventueel bij uw directe buren.
Vanzelfsprekend dient u uw keuze tijdig kenbaar te maken. De wijziging is mogelijk tot 23:59 uur op de dag van bestelling.
Lees alles over de bezorging van uw pakket op de website van GLS:
https://gls-group.eu/NL/nl/pakketbezorging
of
https://gls-group.eu/NL/nl/faq-ontvangers
Uw pakket wordt slechts 1 maal op het door u aangegeven afleveradres aangeboden!
NIET AANWEZIG? Bij geen gehoor wordt het pakket gebracht bij het voor u dichtstbijzijnde Pick Up Point, zodat u het op kunt halen wanneer het u schikt.
WAAR? Klik op de Track & Trace op de naam van de Pick Up Parcelshop om het adres te zien
ADVIES? Houd de Track & Trace Code in de gaten om uw pakketstatus te volgen!